2024年4月8日 星期一

時光倒流(逆轉時針;校準時鐘)Turn Back The Clock

 


Johnny Hates Jazz - Turn Back The Clock (Official Video)

Another day is ended
又是一天結束

And I still can't sleep
我依舊無法入眠

Remembering my yesterdays
思及我的昨日種種

I begin to weep
我開始啜泣

If I could have it over
如果我可以重來

Live my life again
把人生重新活一次

I wouldn't change a single day
我不會改變任何一天

I wish that I could turn back the clock
但願我能讓時光倒流

Bring the wheels of time to a stop
讓時間之輪停止轉動

Back to the days when life was so much better
重回人生多麼美好的日子

Lying here in silence
靜靜躺在這裏

Picture in my hand
在我手上

Of a boy I still resemble
我依然記得的小男孩的相片

But I no longer understand
但我不再了解了

And as the tears run freely
而當眼淚自由地滑落

How I realize they were the best years of my life
我多麼清楚那是我人生最好的時光

I wish that I could turn back the clock
但願我能讓時光倒流

Bring the wheels of time to a stop
讓時間之輪停止轉動

Back to the days when life was so much better
重回人生多麼美好的日子

You might say it's just a case of giving up
你或許會說,那不過只是放棄的問題

No

But without these memories where is the love
不過,沒有這些回憶的話愛又在哪裏

Where is the love
愛在哪裏呢

If I could have it over
如果我可以重來

Live my life again
把人生重新活一次

I wouldn't change a single day
我不會改變任何一天

I wish that I could turn back the clock
但願我能讓時光倒流

Bring the wheels of time to a stop
讓時間之輪停止轉動

Back to the days when life was so much better
重回人生多麼美好的日子

Why can't I turn back the clock
為何我不能讓時光倒流

Bring the wheels of time to a stop
讓時間之輪停止轉動

Back to the days
重回過去

Oh no no
噢,不,不

I remember when
我仍然記得

Life was so good
人生曾多美好

I'd go back if I could
可以的話,我要回到過去

Oh oh I wouldn't change a single day
噢,噢,我不會改變任何一天

Don't let the memories slip away
別讓記憶溜走

I wouldn't change a single day
我不會改變任何一天

Don't let the memories slip away
別讓記憶溜走

沒有留言: